Retur og angrerett

Dersom du ønsker å bytte mottatt vare i en annen størrelse eller farge, kan du beskrive dette i angrerettskjemaet. Dersom du ønsker å bytte til et annet produkt, må du legge inn ny bestilling på vår nettside.

Du fyller ut angreskjema og sender varen i retur til oss. Vi krediterer returen når den ankommer vårt lager, senest innen 10 dager. Vi anbefaler å sende retur med sporing. Returkostnader dekkes av kunde.

Navn på bedrift: 654 M.O.H
Adresse: Kjerkgata 30, 7374 Røros
TLF: 72410430
Epost: support@frostroros.no

Skriv tydelig navn og ordrenummer på angreskjemaet. Sørg for at varene du vil bytte/returnere er ubrukt og at alle etiketter sitter på. Returkostnader dekkes av kunde.

Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist). Varer må returneres i vesentlig samme stand som de ble mottatt. Vi gjør oppmerksom på at det ikke er mulig å returnere varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt, som blant annet undertøy, strømpebukser og øredobber. Ved korrekt gjennomført retur
(iht. angrefristloven) tilbakebetales varens fulle pris til kjøper. Angrerettskjema tilsendes pr. e-post ved forespørsel. En vare som returneres grunnet benyttelse av angrerett skal kunne selges som ny. I praksis vil dette si at den må returneres i samme stand og mengde som da du mottok produktet, og slik du selv forventer at et nytt produkt skal leveres. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som kommer i retur, bli returnert til avsender. Vi anbefaler å sende retur med sporing.
Returkostnadene bæres av forbrukeren med mindre selgeren har misligholdt avtalen.

Frost røros

Følg oss

Designed & developed by Shopping Norge AS

0
    0
    Din handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til shoppen